[-]
Wyszukiwarka RC


Odpowiedz 
ból żąłodka
Autor Wiadomość
daagla01 Offline
Użytkownik


Reputacja: 12
Liczba postów: 140
Wątków: 11
Dołączył: 08/2015

Post: #1
ból żąłodka
Witam po ostatnim slalomie mam dokuczliwy problem od 3 dni a mianowicie boli mnie zaladek cos jak by go skrecalo takie skurcze cos jak na sraczke mniej wiecej. poszlo 8 g na leb 3 g intensive euforia i 5 g new 3 mmc od Vajpa troche bomby troche sniff wiecie jak to jest. dodam ze czesto latam ba 5 dni tygodniowo spie jem w miare normalne nawet po sciezce wiec problem zasuszonego zaladka odpada. no i tak ogolnikowo to jestem zdrowym 26 letnim facetem 90 kg. czekam na pomoc. nospa krople zaladkowe i leki na watrobe trawienie czy cos innego noe dzialaja. dodam tylko ze wlaanie takie skurcze mnie lapia ja stoje chodze czy ogolnie sie wyprostuje jak siedze to jest ok.

w ciagu 36 h wszystko poszlo jak by ktos pytal a mialo to znaczenie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wtorek, Kwiecień 2017 17:31 przez daagla01.)
Wtorek, Kwiecień 2017 17:25
Odpowiedz cytując ten post
R E K L A M A
                   
xefenis™ Offline
Moderatorzy


Reputacja: 222
Liczba postów: 1,401
Wątków: 138
Dołączył: 02/2015

Post: #2
RE: ból żąłodka
wypij ciepłe mleczko i daj znać czy pomogło Uśmiech

[Obrazek: 289h9ux.gif]

Wóda i nosy i wóda i trawa i wóda od nocy do rana

Znowu słuchałem Nirvany, ,,Something in the way” Cobaina

Jeśli wstanę w środku nocy to pozwolisz mi wyjść?
Jeśli nie powiem, że wrócę albo, że wrócę kiedyś?
Machniesz ręką i pozwolisz szybko żyć
Czy może jestem zbyt cenny dla Ciebie?



Pomogłem to wiesz co dalej Uśmiech


............ \/
Wtorek, Kwiecień 2017 17:34
Odpowiedz cytując ten post
pati Offline
Użytkownik


Reputacja: 60
Liczba postów: 362
Wątków: 15
Dołączył: 01/2015

Post: #3
RE: ból żąłodka
(Wtorek, Kwiecień 2017 17:25)daagla01 napisał(a):  Witam po ostatnim slalomie mam dokuczliwy problem od 3 dni a mianowicie boli mnie zaladek cos jak by go skrecalo takie skurcze cos jak na sraczke mniej wiecej. poszlo 8 g na leb 3 g intensive euforia i 5 g new 3 mmc od Vajpa troche bomby troche sniff wiecie jak to jest. dodam ze czesto latam ba 5 dni tygodniowo spie jem w miare normalne nawet po sciezce wiec problem zasuszonego zaladka odpada. no i tak ogolnikowo to jestem zdrowym 26 letnim facetem 90 kg. czekam na pomoc. nospa krople zaladkowe i leki na watrobe trawienie czy cos innego noe dzialaja. dodam tylko ze wlaanie takie skurcze mnie lapia ja stoje chodze czy ogolnie sie wyprostuje jak siedze to jest ok.

w ciagu 36 h wszystko poszlo jak by ktos pytal a mialo to znaczenie
Zioła dziurawiec albo smecta w aptece może kup szczep bakteri ,albo jogurt moze wypłukaleś flore bakteryjna
Wtorek, Kwiecień 2017 17:50
Odpowiedz cytując ten post
Fazi™ Offline
*


Reputacja: 88
Liczba postów: 601
Wątków: 62
Dołączył: 09/2013

Post: #4
RE: ból żąłodka
boli cię z rana lub jak leżysz dłużej niż 30 minut? Wymioty?
Wtorek, Kwiecień 2017 17:52
Odpowiedz cytując ten post
daagla01 Offline
Użytkownik


Reputacja: 12
Liczba postów: 140
Wątków: 11
Dołączył: 08/2015

Post: #5
RE: ból żąłodka
boli mnie jak chodze stoje jak leze to mniej niz jak stoje czy chodze. jak siedze to czasami mnie skurcz tylko zlapie
z chama nie wydrze Uśmiech

(Wtorek, Kwiecień 2017 17:50)pati napisał(a):  
(Wtorek, Kwiecień 2017 17:25)daagla01 napisał(a):  
Zioła dziurawiec albo smecta w aptece może kup szczep bakteri ,albo jogurt moze wypłukaleś flore bakteryjna
co do flory moze byc prawda bo mam biegunke w sensie ze nie goni mnie na tron ale ogolnie rzadzizna xd
wieczorem smecta i lakcid czy cos takiego lykne oby pomoglo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wtorek, Kwiecień 2017 18:01 przez daagla01.)
Wtorek, Kwiecień 2017 17:58
Odpowiedz cytując ten post
xefenis™ Offline
Moderatorzy


Reputacja: 222
Liczba postów: 1,401
Wątków: 138
Dołączył: 02/2015

Post: #6
RE: ból żąłodka
acidolac smecta to co zawiera bakterie probiotyczne mleko neutralizuje wysokie streszczenie kwasu solnego....
Gdzie dokładnie Cie boli ?

[Obrazek: 289h9ux.gif]

Wóda i nosy i wóda i trawa i wóda od nocy do rana

Znowu słuchałem Nirvany, ,,Something in the way” Cobaina

Jeśli wstanę w środku nocy to pozwolisz mi wyjść?
Jeśli nie powiem, że wrócę albo, że wrócę kiedyś?
Machniesz ręką i pozwolisz szybko żyć
Czy może jestem zbyt cenny dla Ciebie?



Pomogłem to wiesz co dalej Uśmiech


............ \/
Wtorek, Kwiecień 2017 18:17
Odpowiedz cytując ten post
daagla01 Offline
Użytkownik


Reputacja: 12
Liczba postów: 140
Wątków: 11
Dołączył: 08/2015

Post: #7
RE: ból żąłodka
nie mam refluksu zgagi i typowych objawow xd no boli mnie tak od zaladka po kichach idzie doslownie jak na srake po zielonych sliwkach i wodzie xd tak co jakis czas mnie lapie nie wiem w odstepach kilku do kiljunastu minut
Wtorek, Kwiecień 2017 18:41
Odpowiedz cytując ten post
Eufory™ Offline
Moderatorzy


Reputacja: 22
Liczba postów: 150
Wątków: 7
Dołączył: 07/2015

Post: #8
RE: ból żąłodka
(Wtorek, Kwiecień 2017 18:41)daagla01 napisał(a):  nie mam refluksu zgagi i typowych objawow xd no boli mnie tak od zaladka po kichach idzie doslownie jak na srake po zielonych sliwkach i wodzie xd tak co jakis czas mnie lapie nie wiem w odstepach kilku do kiljunastu minut

Radze zrobić przerwę od badań zwłaszcza oralnie oraz polecam lek "IPP" a najlepiej to stosuj polprazol osłonki na żołądek a na srake węgiel Duży uśmiech

[Obrazek: tumblr_n7iedfe1F21tchubjo1_400.gif]

POMOGŁEM KLIKNIJ REP+
Wtorek, Kwiecień 2017 20:24
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 








Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości